Модель досвіду

   


 Провідна ідея досвіду полягає в розробці інноваційних підходів до організації та проведення спеціальних занять із художньої праці з дітьми середнього та старшого дошкільного віку, спрямованих на розвиток їх творчих здібностей за допомогою інтеграції художньої праці та анімації (мультиплікації). 

Мета: виховання в дошкільників стійкої потреби в творчості на основі їх внутрішніх можливостей і природного потенціалу, спрямоване і послідовне формування естетичної культури, емоційно ціннісного ставлення до навколишнього світу, сприяння особистісному зростанню кожної дитини.

     У процесі педагогічної діяльності вирішувались наступні завдання:

Освітні завдання:

  • стимулювати потребу в усвідомленому сприйнятті краси в усіх її формах та проявах;
  • формувати сенсорні еталони, збагачувати знання дітей про колір, форму, розмір та фактуру різних матеріалів;
  • розвивати асоціативно-образне мислення, уяву, творчі здібності;
  • виховувати ставлення до художньої праці як способу самовираження, самопізнання, самоповаги;
  • виховувати любов і повагу до результатів праці.
Завдання курсу з художньої праці:
  • вчити виготовляти художні вироби з різноманітних матеріалів (природний, покидьковий, папір, картон, солоне тісто, тканина та нитки);
  • формувати навички  використання в роботі нетрадиційного обладнання (трубочки для коктейлів, формочки для печива, піску, корки, зубні щітки та інший  матеріал);
  • вчити аналізувати конкретний виріб, виокремлювати деталі та елементи; 
  • розвивати дрібну моторику рук.
Завдання курсу з основ анімації:
  • познайомити з історією виникнення і розвитку мультиплікації, поняттями: анімація, зйомка, сценарій, кадр, титри;
  • сформувати первісні уявлення про технологію створення мультиплікаційних фільмів;
  • розширити знання дітей про професії сценариста, художника-аніматора, оператора зйомки, звукооператора;
  • розвивати часові та просторові відносини в анімації;
  • формувати навички зв'язного мовлення, вмінь використовувати різноманітні виразні анімаційні засоби;
  • виховувати інтерес, увагу і послідовність у процесі створення мультфільму;
  • підтримувати прагнення дітей до відтворення своїх уявлень за допомогою анімації.


Немає коментарів:

Дописати коментар