Провідна ідея досвіду полягає в розробці інноваційних підходів до організації та проведення спеціальних занять із художньої праці з дітьми середнього та старшого дошкільного віку, спрямованих на розвиток їх творчих здібностей за допомогою інтеграції художньої праці та анімації (мультиплікації).
Мета: виховання в дошкільників стійкої потреби в творчості на основі їх внутрішніх можливостей і природного потенціалу, спрямоване і послідовне формування естетичної культури, емоційно ціннісного ставлення до навколишнього світу, сприяння особистісному зростанню кожної дитини.
Освітні завдання:
- стимулювати потребу в усвідомленому сприйнятті краси в усіх її формах та проявах;
- формувати сенсорні еталони, збагачувати знання дітей про колір, форму, розмір та фактуру різних матеріалів;
- розвивати асоціативно-образне мислення, уяву, творчі здібності;
- виховувати ставлення до художньої праці як способу самовираження, самопізнання, самоповаги;
- виховувати любов і повагу до результатів праці.
- вчити виготовляти художні вироби з різноманітних матеріалів (природний, покидьковий, папір, картон, солоне тісто, тканина та нитки);
- формувати навички використання в роботі нетрадиційного обладнання (трубочки для коктейлів, формочки для печива, піску, корки, зубні щітки та інший матеріал);
- вчити аналізувати конкретний виріб, виокремлювати деталі та елементи;
- розвивати дрібну моторику рук.
- познайомити з історією виникнення і розвитку мультиплікації, поняттями: анімація, зйомка, сценарій, кадр, титри;
- сформувати первісні уявлення про технологію створення мультиплікаційних фільмів;
- розширити знання дітей про професії сценариста, художника-аніматора, оператора зйомки, звукооператора;
- розвивати часові та просторові відносини в анімації;
- формувати навички зв'язного мовлення, вмінь використовувати різноманітні виразні анімаційні засоби;
- виховувати інтерес, увагу і послідовність у процесі створення мультфільму;
- підтримувати прагнення дітей до відтворення своїх уявлень за допомогою анімації.
Немає коментарів:
Дописати коментар